środa, 25 września 2013

Liebster Blog Award

Witam, ogarnęło mnie wielkie zaskoczenie, kiedy otrzymałam nominację, również dziękuję za to Crayon - http://de-barro-payaso.blogspot.com/ :)


Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego bloggera za "dobrze wykonaną robotę". Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań. Następnie Ty nominujesz 11 blogów (informujesz ich) Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował!


1. Dlaczego zaczęłaś/-łeś prowadzić blog?

Ponieważ bardzo spodobało mi się pisanie opowiadań, kiedy pierwsze napisałam w podstawówce na zadanie :) pamiętam jak dużo się śmiałam podczas jego pisania u przyjaciółki :) Trzeba było napisać opowiadanie bez happy endu. Stworzyłam więc powieść o Harrym Potterze, co się przeobraziło potem w 16 rozdziałów, zaczęłam wtedy prowadzić pierwszego bloga, jednak długo on się nie nabył na internecie z braku wytrwałości i cierpliwości usunęłam go. Czemu się teraz nie dziwie skoro światło dzienne ujrzały tylko z 2-3 rozdziały xD W każdym razie odkryłam że istnieje coś takiego jak anime *-* To wszystko przez mojego wujka. Zaczęłam oglądać anime, wujek mnie wciągnął w to no i teraz wszystko jest tak jak jest teraz. Straszne masło maślane... W każdym razie piszę obecnie tego bloga, tylko że od 2009 roku mój styl pisania i poglądy się zmieniły i mam teraz spory problem z pisaniem tego bloga bo większość rozdziałów uważam za denne i muszę teraz wszystko poprawiać, a ciężko mi się do tego zabrać z braku czasu i weny. No cóż 2 klasa liceum... Jeszcze 3 przedmioty na rozszerzeniu to nie przelewki, ale się staram ^^

2. Czy Twój blog ma profil na FB lub TT? Jeśli nie, to czy planujesz taki profil? 

Nie, ale jeśli tylko dodam rozdział to ludzi z kontem na g+ informuje, tez daje informacje na fb i myślę że to wystarczy, zresztą wolę mieć wszystkie komentarze i rozmowy w jednym miejscu. Mimo wszystko przemyślę to, bo zaczynam mieć wątpliwości czy nie zrobić tak :)

3. Jakie są twoje ulubione anime/manga i powiedz dlaczego? 

Moim ulubionym anime jest Clannad oraz Naruto oczywiście, czemu? Ponieważ są w nich zawarte pewne prawdy życiowe i uniwersalne. Przekazują to co jest ważne w życiu i czym się należy kierować jak i parę innych mądrych anime >.< np dla młodszych całe studio Ghilbi :) Co do mangi? Chyba Death Note :) mam na półeczce 6 tomików :)

4. Ulubiony paring? I dlaczego? 

Naruto x Hinata i chciałam bym kiedyś stworzyć może Pain i Hinata czy jakaś inna postać :) A co do Hinaty to podobno ją przypominam,  ^^ choć w podstawówce to kolega stwierdził że jestem uparta jak Naruto >.< Czemu takie paringi? Bo uważam że pasują do siebie.
5. Ulubiona postać?

Uwielbiam Paina, podziwiam Naruto oraz Nagisę z Clannad.

6. Jaka piosenka/i  jest/są  twoja ulubioną?

2 Ending z Watashi ga Motenai no wa Dou Kangaetemo Omaera ga Warui!
i Bracia - Parnassus

7.  Jakie masz zainteresowania?

Moje zainteresowania to informatyka, gry, muzyka, jazda konna, oczywiście anime i manga ^^ Kultura Japonii, gry mmorpg, grafika komputerowa.

8. Jakie jest Twoje największe marzenie?

Urządzić własny dom na styl japoński, nauczyć się języka Japońskiego i wyjechać do Japonii przynajmniej na tydzień i spotkać się z senyu z Naruto. 

9. Co lubisz jeść?

Japońskie i meksykańskie dania :) ale również uwielbiam devolaj i barszcz czerwony z uszkami roboty babci ^^

10. Jakie ludzkie zachowanie najbardziej Cię złości?

Podłość i nie liczenie się z uczuciami innych oraz wykorzystywanie ludzi i manipulacja nimi.

11. Co uważasz za swoją największą wadę?

To że szybko się poddaję, ale dzięki wsparciu rodziny, przyjaciół i chłopaka staję się coraz silniejsza.


Pytania:

1.Co cię skłoniło by zacząć pisać opowiadania?

2. Jakie jest twoje ulubione anime i manga i dlaczego?
3. Jaką postać najbardziej podziwiasz i za co?
4. Jakie wartości są według Ciebie najważniejsze na tym świecie i jakie anime je ukazuje najbardziej, które dotychczas oglądałeś/aś?
5. Jakie są twoje zainteresowania?
6. Jakie jest twoje marzenie i czy starasz się je zrealizować?
7. Jakie są twoje ulubione książki i dlaczego?
8. W jaki sposób odkryłeś/aś mangę i anime?
9. Twoje ulubione jedzenie?
10. Jakiej muzyki naczęściej słuchasz?
11. Z czego na co dzień czerpiesz wenę do pisania?


Nominowani:


http://naruto-life-and-love-story.blog.onet.pl/
http://naruto-i-hinata-lovestory.blog.onet.pl/ (Blog nie jest kontynuowany gdyż autor nie ma na to szansy - jednakże dam go tutaj ponieważ to jest coś co warto przeczytać, bo jest po prostu genialne!)
http://naruto-and-hinata-love-forever.blog.onet.pl/
http://love-story-naruto-hinata.blog.onet.pl/
http://kyuubi-kyokuya-naruto-hinata.blog.onet.pl/
http://hinatainaruto.blogspot.com/
http://sasuhina-lo-ve.blogspot.com/
http://naruto-sad-story.blogspot.com/
http://naruto-new-beginning.blogspot.com/
http://minatoxkushina-naruto.blogspot.com/
http://nieidealni-my.blogspot.com/

Na koniec tej notki, chciałabym życzyć wam wszystkim dużej weny i czasu >.< oraz tego abyście nie poddali się i pisali i wciąż wymyślali coraz nowsze i najróżniejsze przygody :)

3 komentarze:

  1. Nie ma za co dziękować. Zasłużyłaś na nominację. :)
    Bardzo zainteresowało mnie to opowiadanie o Harrym Potterze. Chciałabym je kiedyś przeczytać. :)
    6 tomików Death Note? Zazdroszczę!
    Znalazłam bratnią duszę co do barszczu czerwonego z uszkami :)
    Zmieniłam "Crayon" na "Halszka. Uprzedzam, aby nie było zdziwienia. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Co do Harrego to mam 16 rozdziałów napisanych dość długich, niektóre są spisane z moją przyjaciółką :) Niestety nie piszę tego dalej ponieważ nie mam pomysłu na ciąg dalszy, a poza tym strasznie pomieszałam fabułę i parę rzeczy musiałabym wywalić >.< bo wmieszałam w świat magiczny Eragona i Naruto itd w jednym z rozdziałów ale potem myślę, że jak dorastałam to i sposób pisania mi się zmienił, więc uważam za dziecinne to co tam napisałam :) Zresztą podczas przepisywania pewnie bym zmieniła wszystko :) szkoda, że nie możemy się spotkać bo tak to bym po prostu pożyczyła ci zeszyt :) chyba że jeździsz na konwenty to może była by okazja ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na konwenty nie jeżdżę niestety. Nie dlatego, że nie chcę, a dlatego, że moja mama jest przewrażliwiona. Mój tata sam by ze mną pojechał, że by zrozumieć czym to się jego córa interesuje. :)

      Usuń